اخبار

بررسی بروزرسانی های مارکت

عید فطر ۱۴۰۰ در کاشان

عید فطر ۱۴۰۰ در کاشان

عید فطر ۱۴۰۰ در کاشان تردد نکنید…..

🔴کنترل ورودی های کاشان از امروز سه شنبه به مدت ۵ روز
🔴اتراق کردن در پارک ها ممنوع است.

تمامی اماکن دیدنی کاشان تعطیل میباشد.قمصر و نیاسر بازه.

حجت الله غلامی روز سه‌شنبه در هشتاد و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در سالن جلسات استانداری افزود:  ۱۳۲ دوربین ثبت تخلف از امروز  به مدت پنج روز در سطح شبکه راه‌های استان فعال و جرایم ثبت می‌شود.

عید فطر ۱۴۰۰ در کاشان
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره سفرهای درون استانی نیز گفت: مقرر شد سفرها به صورت شهرستانی کنترل شود و از هر شهرستان به شهرستان دیگر امکان سفر نباشد و مبادی ورودی کنترل ‌شود و خودروها برگشت داده شوند.
وی اضافه کرد: در سطح شهرها هم اگر خودروهای غیربومی مشاهده‌شود علاوه بر جرایم متعلقه خودرو تا ۲۵ اردیبهشت توقیف می‌شود.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار داشت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌ها که تاکید ستاد و دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان است بازهم وضعیت به سمت زرد و آبی پیش برود.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسأله پیش رو برگزاری نماز عید سعید فطر است که مقرر شد نماز در مصلی‌ها به لحاظ پرهیز از تجمعات اقامه نشود و در فضای باز مساجد، میدان‌ها، ورزشگاه‌ها و حیاط مدارس این مراسم برگزار شود.
غلامی گفت: همچنین توصیه شد که نمازگزاران از وسایل شخصی خود از جمله مهر، سجاده و زیرانداز اختصاصی استفاده کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی این ایام و ورود افراد به پارک‌ها تاکید شد که از اتراق کردن در پارک‌ها خودداری شود و شهرداری اجازه اتراق افراد را ندهد و تنهامحلی برای عبور مرور خواهد بود.
به گفته وی، با توجه به اینکه مراسم ترحیم در مساجد و منازل برگزار شده است مقرر شد برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۰ در کاشان به صورت محدود در آرامستان‌ها با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *